3 zile de poveste

La ora la care scriu aceste rânduri îmi amintesc de prima discuție pe care am avut cu primarul municipiului Vatra-Dornei la 19 august  2014. Atunci i-am prezentat dorința/intenția de a organiza un festival de film și o școală de vară la Vatra-Dornei.

DSCF8068

D-l primar Ilie Boancheș în sala oglinzilor (primul de la stanga la dreapta)

De atunci a trecut un an, iar acum, la 19 august 2015 privesc la ultimele zile pe care le-am trăit, au fost efectiv trei zile și trei nopți de poveste. Tot efortul, tot ceea ce am investit, tot ceea ce am pierdut – au fost mulți oameni care nu au crezut în reușita proiectului și care ne-au abandonat pe parcurs – mă gândesc la tot ceea ce am renunțat – vacanțe, timp liber, școală, serviciu, călătorii, întâlniri cu prietenii, etc. – acum îmi dau seama că totul a meritat. Din Asociația Culturală Eric Voegelin au reuși să ajungă la Vatra-Dornei nu mai puțin de 10 membrii. Ar fi trebuit să fie mai mulți, însă nu întotdeauna primești un concediu atunci când îți dorești, nu întotdeauna ai bani să pleci acolo unde trebuie, etc. etc. Atunci când am gândit acest proiect nu mi-am imaginat că va fi atât de dificil. Acum, cu ajutorul oamenilor care mi-au fost tot timpul alături – vorbesc de un an de zile, cel puțin, nu de o lună, nu de două săptămâni – îmi dau seama că lor le datorez totul.

DSCF8070

Florin, Tudor, Dragoș, membrii ai Asociației Culturale Eric Voegelin

În definitiv, ar trebui să povestesc cele trei zile, trei zile de poveste care au început la 5-6 dimineața și se terminau la 1-2 dimineața pe Pârtia Veverița de la Vatra-Dornei. În realitate nici nu știu cu ce anume din acea dimineață de 14 august ar trebui să încep. Cred că cel mai potrivit ar fi să menționez ziua de joi 13 august când toată echipa organizatorilor a reușit să se reunească la Vatra-Dornei. Au venit oameni din București, Cluj-Napoca, Brașov și Sibiu. Astfel, eram cu toții la un loc – cred – pentru prima dată. Probabil Niciodată nu ne-am mai întâlnit cu toții în această formulă. Mereu lipsea cineva, mereu cineva nu putea veni, mereu cineva era altundeva. Acum, iată, eram cu toții în sala oglinzilor din primăria municipiului Vatra-Dornei pentru a face toate repetițiile necesare, probele de sunet, de imagine, pregătirea sălii, pregătirea spațiilor necesare pentru desfășurarea evenimentelor.

DSCF8047

Avocat Gheorghe Dragne

Aceasta a fost ziua dinaintea marelui spectacol. A fost ziua cu cele mai multe emoții, o zi pe care o așteptasem un an. Iar în acest an nu am zăbovit o clipă…

DSCF8038

Leave a Reply

