Din tren in tren

Vatra Dornei

Se întâmpla în urmă cu 10 ani. Era una dintre primele mele călătorii singur. Adică fără părinţi, fără tutore, fără supraveghetori. Nici nu intrasem în liceu şi eu visam deja să merg cât mai departe. Cred că aşa a început totul. Cu un rucksack în spate şi un atlas la îndemână. Cred că primele drumuri pe care le-am făcut au fost chiar clandestin, fără bilet de călătorie, uneori, pentru mai multă ”siguranta” inclusiv în toaleta din ultimul vagon al trenului. Nu ştiu de ce, la vârsta de 14-15 ani aveam impresia că în acel vagon nu prea vine controlorul. Ulterior, când am fost prins mustrat, amendat şi lăsat fără buletit, am realizat că acela era unul dintre vagoanele în care stătea cel mai mult. Erau vremuri in care grupuri de tineri ”veseli” in gara sau in tren, ”inarmati” cu un telefon de X lei ascultau manele si-mi strigau diverse referitor la pletele mele. De atunci, în decursul a zece ani am călătorit cu trenul în aproape toate statele din Uniunea Europeană. Acum zece ani făceam planuri cu ” tovarăşii de drum ” pentru trans-siberian, trenuri care traversează America de la nord la sud şi de la o coastă la alta. Pe zi ce trece aceste drumuri par a deveni tot mai aproape şi parcă deja păşesc pe unul dintre ele când mă aflu la o anumită intersecţie. Din nefericire, tot la asemenea intersecţii, staţii, popasuri, unii dintre tovarăşii de drum o iau pe alte cărări, unele mai lungi, altele mai scurte. Poate drumurile se vor reîntâlni.

P.S.

am scris aceste randuri tot intr-un tren, doar ca mai modern si mai scump decat cele cu care calatoream in urma cu 10 ani

IMG_20150427_103218

2 thoughts on “Din tren in tren

  1. Adica un tren din care chiar poti scrie pe blog :))

Leave a Reply

